Генеральний директор компанії “Славутич” (Carlsberg Group) Петро Чернишов у власній колонці (!) в журналі “Кореспондент” (№19, 28.05.2009) вивалив із себе таке: “Ориентир на запорожских казаков – плохое подспорье в построении развитого и правого государства. Таких идолов можно и уступить соседям”.
Хоч історії Запорозької Січі гендиректор, як слід не знає, зате точку зору на неї має. Запорозьких козаків він порівнює із сомалійськими піратами. Запорозьку Січ, борців за визволення Чечні та сомалійських піратів цей великорозумник називає “Организованным Преступным Сообществом”.
“Спудейське братство Києво-Могилянської Академії” перше відреагувало на геніальні висловлювання генерального директора. Серед вимог – спростування та звільнення людини, яка принижує національну гідність українців. Студенти закликали бойкотувати пиво, яке виробляє “Carlsberg Group”, а саме: “Славутич”, “Львівське”, “Балтика“, “Tuborg”, “Carlsberg” і “Holsten”.
Добра пропозиція! Петро її зрозуміє. Особливо, коли в очах партнерів виглядатиме людиною, що своїми заявами шкодить їхньому бізнесу.
До вимог “Спудейського братства Києво-Могилянської Академії” приєдналося Козацьке братство бойового Звичаю Спас “Сокіл”. Тепер приєднується й Історичний клуб “Холодний Яр” – дослідник козацької історії нашого народу.
Закликаючи українців не пити пиво згаданих марок, ми ще й радимо не передплачувати і не купувати журнал “Кореспондент”.
Історичний клуб “Холодний Яр”
Реакція Інтернету
Заяви Спудейського братства Києво-Могилянської академії, Козацького братства бойового Звичаю Спас “Сокіл” та Історичного клубу “Холодний Яр” із закликами бойкотувати продукцію ПБК “Славутич” схвилювали керівництво компанії. Воно одразу відмежувалось від Петра Чернишова, назвавши позицію генерального директора “його власними міркуваннями”, які “не мають ніякого відношення до позиції компанії”. Разом з тим керівництво вважає, що звернення громадських організацій “є агресивно-протизаконними”, дискримінаційними і “порушують чинне законодавство України”, відтак погрожує сайту “Майдан”, що люб’язно розмістив згадані заяви, штрафами і зверненням до правоохоронних органів.
Майдан-інформ на цю погрозу усміхнувся: “З огляду на недолугість посилання авторів на конкурентне законодавство, – зазначили представники сайту, – прогнозуємо, що у наступному посланні від Carlsberg Group наведений вище лист буде названо “приватною думкою” працівників прес-служби”. Майдан-інформ опублікував низку листів користувачів Інтернету. Людмила Ямщикова, зокрема, відреагувала так: “Щиро вдячна вам за надану можливість побачити компанію ПБК “Славутич” “без гриму”. Тепер я з перших рук знаю, що компанію очолює недалекоглядний українофоб. З огляду на непрофесіоналізм, який яскраво продемонстрував надісланий сайту “Майдан” лист, годі очікувати від компанії “Славутич” виробництва якісної продукції. Віднині я не купуватиму продукції ПБК “Славутич” та не радитиму робити це своїм близьким, оскільки в мене є небезпідставні сумніви в її якості”.
А ось ще деякі відгуки користувачів Інтернету:
“Славутич”, “Львівське”, “Балтика“, “Tuborg”, “Carlsberg” і “Holsten” – не п’ю! Бойкот “Carlsberg Group” і українофобу Чернишову!”
“Правильно. Підтримую. Тим більше “Микулинецьке” набагато краще”.
“Підтримую! Будемо бити гадів гривнею! Я вже тиждень п’ю лише “Микулинецьке” та “Оболонь”. “Славутич” не заробив уже 50 грн.”
“Чернишов – це обличчя п’ятої колони в Україні, таких треба депортувати в Росію, і заборонити право в’їзду в Україну навічно”.
“Перестанемо купувати товар у ворогів, знищимо їх економічно”.
“Акція правильна. Хто вважає себе українцем, не повинен купувати пиво вказаних марок. Не дозволимо плювати на себе”.
“Поддерживать производителей, врагов украинского народа, – глупо”.
“Однозначно підтримую. Скажу своїм друзям-однодумцям. Шляк би того Петра трафив! Не геть погане пиво, але через нього мушу його не пити”.
“Цитата: “Закликаючи українців не пити пиво згаданих марок, ми радимо також не передплачувати і не купувати журнал “Кореспондент”. Необхідно поширити цю думку через лозунги на всі молодіжні фести!”
“Бойкот пива “Carlsberg Group” – замала ціна таких висловлювань, потрібно придумати ще щось”.
Свої думки із приводу заяв П. Чернишова можна надсилати прес-службі ПБК “Славутич”, Carlsberg Group www.slavutich.com
|